Kezdd el tested (sz)építését velünk

Személyi edzés

Ha egy személyre szabott edzésprogramot szeretnél a saját képességeidre szabva keresd bátran  edzőinket.

Állapotfelmérés

Szeretnéd pontosan nyomonkövetni fejlődésedet? Jelentkezz testösszetételmérésre és táplálkozási tanácsadásra!


Csoportos foglalkozás

A csoportos edzések nálunk nem csak az mozgásról, hanem a közösségépítésről is szólnak!

Óra típusaink

Kedvet kaptál a sportoláshoz, de nem tudod, mit válassz? Mi segítünk neked. Fiatal, kreatív, dinamikus edzőink közül válogathatsz. Igazoljuk a délutáni testnevelés óráidat.

Légy fitt, kezdj neki még ma!

SPÁRTA

A Spárta edzésünk az egyik legösszetettebb óratípus. Testünket minden téren igénybeveszi, ugyanis egy edzésen sokféle mozgást fejlesztünk! A saját testsúlyos és súlyzós gyakorlatoknak köszönhetően megmozgatjuk testünk legtöbb izmát, de ha ez nem lenne elegendő, a cipelős-ugós-mászós feladatokkal az addig pihenő izmokat is munkára bírjuk! De nem elég a nyers izomerő, ugyanis az óra szerves részét képezik a futások illetve futógyakorlatok. Ezzel az edzéstípussal akadályfutóversenyekre készülünk, de a versenyzés nem feltétele az edzéseken való részvételnek. Tehát ha már sikerült végigcsinálnod az edzést, még maradt egy kis erőd, várnak rád az akadályok, amik tényleg embertpróbálóak!

Ha szereted kihajtani magadból a maximumot, keresed a határaidat, ezen az edzésen szinte biztos, hogy megtalálod!

Az edzések jó időben kint az edzőterem udvarán, ellenkező esetben a teremben zajlanak!

Köredzés

Ezt az óránkat bátran ajánljuk edzettségi szinttől függetlenül! Ha már van rutinod a testmozgás terén, vagy most kezdenél bele, mindenképpen megtalálod a számításod!Az edzésen jellemzően "állmásokon" dolgozunk, rövid pihenőkkel. Minden gyakorlatsorból legalább két kört végzünk. A saját testünket és különféle funkcionális eszközöket használunk az edzés folyamán. Ha szereted a fárasztó edzéseket, mégis kellemes érzéssel szeretsz távozni a teremből, akkor ez a te óratípusod!

Spartan Kids

Mire van szükség egy gyermeknek ahhoz, hogy a teste és idegrendszere fejlődjön?

Futásra, ugrása, mászásra, kúszásra, lógásra, egyensúlyozásra, ügyességi feladatokra, játékra, fegyelemre és koszra! 😊

Ha szeretnéd, hogy csemetéd mind testileg, mind mentálisan felfrissüljön, miközben fegyelmet is tanul, gyertek el hozzánk!Az edzésen nem csak a testüket és szellemüket terheljük, hanem megtanítjuk őket csapatban dolgozni, alkalmazkodni egymáshoz! Szerintünk ez egy nagyon fontos dolog a mai világban!Az edzésen hol katonás a szigor, hol pedig önfeledt játék zajlik.

Látogassatok el hozzánk, ígérjük nem bánjátok meg! 😊

Gerincjóga

A gerincünk testünk tartóoszlopa , amely odafigyelést , törődést igényel. A gerincjógával az egész test edződik és erősödik. 

Különösen ajánlott az ülő munkát végzőknek vagy a mozgásszervi problémákkal küszködő embereknek. Az óra során a helyes testtartást tanuljuk meg a gerinc melletti és környéki izmokat erősítjük, valamint a gerinc a gerinc rugalmasságát elősegítő gyakorlatokat végezzük. A gyakorlatok otthon is elvégezhetőek. 

Az óra kellemes környezetben történik, ahol feltöltődhetsz, regenerálódhatsz és lazíthatsz egy nagyon hosszú nap után. 

Street  Workout

A Street Workout olyan saját testsúlyon alapuló edzésforma , ami lehetőséget ad minden izomcsoport átmozgatására súlyok és gépek nélkül. A sport olyan gyakorlatokat vesz alapul , mint a fekvőtámasz , húzódzkodás , tolódzkodás , guggolás.Ezeket megszínesítve akrobatikus gyakorlatokkal freestyle " szabad stílusú " elemekkel. Az Egyesült Államokból kiindulva az egész világon elismert versenysporttá , életmóddá nőtte ki magát. 

Az edzésen felnőttek és gyerekek egyaránt részt vehetnek. Edzőnk egyedi humorával, szakmai felkészültségével teszi könnyeddé az órát.

Basic Aerobic

Basic aerobic = erősítés (alakformálás) + állóképességfejlesztés (kardio) + zsírégetés. 

Közepes intenzitású aerob óra, mely a test zsírszövetének csökkentését célozza meg. Szökdelések nélküli lépéskombinációkat és erősítő gyakorlatokat tartalmaz. 

Egyaránt ajánlott kezdőknek és haladóknak is. 

M.A.X. Training instruktor

Mi is az a M.A.X.?

A M.A.X. egy 30- perces intenzív csoportos óra , amely előre rögzített gyakorlatsorból áll. Hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt. 45- mp- es terhelési szakaszokat 15 mp- es pihenő követ.

A különböző gyakorlatokat step- lépcsőn illetve mellett végezzük. Az óra második felében a kritikus területek erősítése kerül előtérbe (többek között hasizom, far- és combizom). Az edzésen külön figyelmet fordítunk az egyéni munkabírásra.

Bátran belevághatnak kezdők és újrakezdők is.

Súlyzós köredzés

A súlyzós edzés nálunk egy csoportos edzésforma, mely nők és férfiak köreiben egyaránt kedvelt. Az edzésen legfőképpen alapgyakorlatokkal dolgozunk, melyeket fejlesztünk és tökéletesítünk. Az óra keretein belül a  súlyzós szett, a kézi súlyzó, valamint a  kettlebell is előkerül. 

Kinek ajánljuk?

Szinte minden korosztálynak, mivel egész kicsi súllyal is lehet kezdeni. Mindenki a saját kondíciójának és szintjének megfelelő súlyt választhat. 

Milyen pozitív hatásai vannak a súlyzós edzésnek?

Egy jól összeállított súlyzós edzést követő 24 - 48 órában a test minden egyes gramm megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget el. Ez az úgynevezett emelkedett alapanyagcsere. A legjobb az egészben, hogy ez mind magától történik! Mindezek mellett hozzájárul a keringés, az életminőség, az alvás minőség javulásához, valamint növeli az önbizalmat. Hát kell ennél több? 😉  

Természetesen itt is nagyon fontos megemlíteni, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozás nagyon sokat dob az eredményen. 

HIIT - köredzés

A HIIT a High Intensity Interval Training, vagyis a magas intenzitású intervallum tréning. Ez az utóbbi évek egyik legnépszerűbb edzésmódszere. Egy olyan edzésforma, amely esetében a magas intenzitású szakaszok váltakoznak az alacsony intenzitású szakaszokkal. A céltól és az edzettségi szinttől változhat az időintervallumok hossza, de elmondható, hogy a keményebb szakaszok a hosszabbak. 

Hevederes Edzés

A hevederes edzés lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzések alatt, így a hatás látványosabb és gyorsabb! Sokféle gyakorlatot lehet végezni, melynek köszönhetően a változó munka még inkább meghozza gyümölcsét. A TRX egyszerre mozgatja meg az egész izomzatot, ami nagyon egészséges és kevésbé megterhelő az ízületeknek. Fejleszti az összes izmot, átformálja az egész testet és növeli az állóképességet.

Ha ki szeretnéd próbálni ezt az új és rendkívül hatásos módszert, akkor ne habozz! Keress minket bátran!

Core & Mobility

A core angol szó, magot, valaminek a középpontját jelenti. A core izmok leegyszerűsítve a hasüreget körülvevő izmok. A core izmok egyik legfontosabb feladata a törzs stabilizálása, azaz a statikus működés, a végtag mozgások kivitelezése alatt. Stabilizálja a törzset, azaz a medencét és a bordakosarat, miközben a kart és / vagy lábat mozgatjuk. 

Mi az optimális működése a core izmoknak?

elsősorban az, hogy a hétköznapi mozgásaink során spontán aktivizálódjon, ezáltal biztosítva a stabilitást és egyben védelmet a gerincekés a szerveinknek a fenntartható jó funkció érdekében. 

MOBILITÁS

Nagyon egyszerűen, az ízületeink mozgástartományának a megőrzése. 

Az órát ajánljuk mindenkinek, kezdőktől haladókig, mivel a törzs és mozgékonyság fejlesztése mindig fontos!😉


BOX

Az edzések menete úgy lett kialakítva, hogy az mindenki számára teljesíthető legyen, de mégis mindenki megtalálja benne a kihívást. Az edzések alatt megmozgatjuk a test minden izmát. Az edzés elején a bemelegítés gyerekeknél játékos feladatokkal, illetve ütések elsajátítása, valamint zsákon összetett feladatok és erősítés. 

Nem számít, hogy fogyni szeretnél, vagy egyszerűen csak kiengedni a fáradt gőzt és egy szenzációsat mozogni. 

A tanultakat  későbbiekben akár önvédelemre is használhatod! 🥊

KKKöredzés

Egyszerű, jól követhető fitness óra, ahol a test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal történik. Szálkásítja az izomzatot. Aki tud, hozzon magával fél literes vizes palackot,így az intenzitás is növelhető egyénenként. Serdülő kortól ajánlott.

Kardio Aerobic

Magas intenzitáson végzett kardio gyakorlatokat tartalmaz. A szív dinamikus edzése által a szív- és érrendszer felfrissül, és a vérnyomás zavarok gyorsan megszűnnek. Végeredményben az alap pulzusszámod is lecsökken. Nem ajánlott magas vérnyomásban szenvedőknek, illetve cukorbetegeknek.

Kick - Box Aerobic

A kick-box aerobic ötvözi az aerobic és a harcművészet elemeit, így még hatékonyabban edzi a testet. Fejleszti az állóképességet, formálja a far-, illetve combizmokat, ugyanakkor zsírégető hatása is van. 

A mozdulatsorokat zenére, ritmikusan végezzük. Ütés- és rúgástípusok együttes kombinációjából áll az edzés. A pulzusszám fokozatosan emelkedik: 3-5 perces kis felpörgetés után 130-140-re (percenként), ilyenkor már a szív, a keringési rendszer is intenzíven dolgozik. Ez teszi lehetővé az állóképesség növelését.